Kjeh..otsikko on siis rakkaani msn.nimi,syystä että kun ihastuin häneen(ensi silmäyksellä) osasin vain kuvitella hänen halaukset ja huokailin kun katselin häntä.En koskaan osannut  kuvitella että mitään tapahtuisi oikeasti,minulle!? mutta tapahtui kumminkin 8] Muistan kun olimme meidän kaveri porukalla menneet jäähalliin katsomaan joidenkin harjoituksia.(kyllä ollaan kauheita pissiksiä hevari,emo,ernujen kehoissa).
Me mentiin johonki ihme autioon ja siinä oli sen verran korkea kaide että leukani ylsi siihen juuri ja juuri kun istuin hyvin.Teemu istui viereiseen tuoliin,koska se oli minun penkkini lisäksi ainoa nahkapenkki,kaikki muut olivat puisia.Selitin siinä sitten jotain ystävänpäivästä kun olin ollut täällä niin purkasin vihaa näihin tuoleihin koska oli riitaa poikaystävän kans.Teemu rapsutti leukani alta ''Voi sua..''.Minä sen siaan yritin pysyä rauhallisena mutta sisälläni oli täysi paniikki.Onneksi joku kyllästyi juuri silloin olemaan siellä ja keksi että lähdetään muualle niin pelastuin tilanteesta.Ajattelin tietty että se teki sen kiusaksi tai huviksi.
Sauraavana päivänä hän taisikin kertoa ystävälleni että pitää minusta ja loputhan olen kertonut jo entisissä kirjotuksissa 8]
 khyl.. ja Teemu on tunteikas.Hän kerran kun olimme jo yhdessä ja heillä niin hän silitti kaulaani jotenkin hassusti ja sanoi että hänelle tulee aina mieleen se jäähalli.Joten Hän muistaa sen.hyvä.Tai sitten vain siksi että saisi minut kaadettua sänkyyn,ei haittaa,kiimaisia kun ollaan 8] <3