Niin,olen tyttö,joka tuntee samallalailla tyttöjä ja poikia kohtaan.Olen kylläkin vain kerran rakastunut tyttöön,olen tuntenut tämän tytön about 6-7vuotta.En ole tuntenut muita tyttöjä kohtaan yhtä paljon,enkä ehkä muuta kuin ystävyyttä toisia tyttöjä kohtaan.Onko mahdollista että uskottelin itselleni vain rakastavani tätä tyttöä koska olen aina ollut niin huolehtivainen hänestä ja kun kuulin hänen olevan samaa sukupuolta olevan kans,olin vain hiljaa..Parin kuukauden kuluttua tunsin tyttöä kohtaan jotain.Siitä pian seurustelimme,aika vähän aikaa,hän asuu niin kaukana.Mutta tulevaisuudesta ei koskaan tiedä,sillä olemme vieläkin ystäviä,ja hän on minulle ykkönen.
 Mutta tämä poika,kenen kans olen,onko hän minulle korvike?Korvaako hän kahta entistä rakkauttani jotka olivat tuomittu tuhoon?Vai tunnenko oikeasti jotain häntä kohtaan?Monesti kun yritän ajatella häntä,mieleeni tulee exsäni.Poika jonka kanssa olin vuoden ja jotain päälle.Hän oli minulle kuin paraskaveri,mutta läheisempi.Minun ja hänen suhde kariutui kun aloin pitämään tuosta äskeisestä tytöstä ja halusin seurustella hänen kans.Kun tytön ja minun suhde kariutui (syystä että hän asui kaukana) yritin tutustua poikaan uudelleen.Tutustuinhan minä,ja aloin uudestaankin muttei siitä enää tullut mitään.Pian tapasin tämän tämän hetkiseni,ensin olimme vain ystäviä,tai kavereita,näimme melkein joka ilta isossa porukassa.Samalla viikolla hän sanoi kaverilleni että pitää minusta,ja seuraavana päivänä hän oli saanut numeroni ja kertoi siitä suoraa minulle,vastasin tunteisiin ja hän oli hämillään.Meni kai viikko niin olimme yhdessä.Ja me etenimme todella nopeaa ja onnellisina,ensimmäisen kuukauden jälkeen eräs tyttö kertoi tunteneensa häntä kohtaan jotain jo kauan ennen kun aloin hänen kans,sitten poika tunsi samoin ja meinasi jättää minut mutta ei. Meni kaksi kolme viikkoa kunnes meillä sitten meni poikki,sen tytön takia.Poika siis alkoi hänen kanssa,viikkoa ennen kuin meille olisi tullut toinen kuukausi.Enpä kumminkaan itkeskellyt hänen perään muuta kuin yksin illalla.
 Saman viikon perjantaina hän alkoi yhtäkkiä puhua mesessä mulle ja sitten selviteltiin asioita ja hän kertoi tuntevansa pahaa oloa koska jätti minut,ja tunsi kai jotain minua kohtaan,en vastannut tunteisiin,sanoin vain ei kannata jne.
 Lautantaina menin hänen kans illalla ulos.Istuimme kahvilassa varmaan viis kuus tuntia suurimman osan ajasta hiljaa ajatellen menneitä ja katsoen toisia silmiin.Kun olimme lähdössä omille teille hän kertoi rakastavansa minua yhä.Myöhemmin illalla kerroin tuntevani samoin.Sovimme yrittävän tulevaisuudessa uudestaan jos mahdollista,ajattelin tulevaisuudella kahta kuukautta.
 Sunnuntaina,menimme taas ulos,tupakan houkuttelemana tällä kertaa,omistin kaksi maksiaksia,jotka meni sitten viidessä päivässsä... mutta sitten me juttelimme taas sielä kahvilassa,hän kertoi kaipaavansa viereeni,ja tuntui kuin olisimme yhdessä,nyökyttelin vain.Illemmalla jonkun hallin takana öh...tilanne meni vähän lähemmäksi vaikka hän seurusteli.... eipä siitä enempää. mutta sitten hän illalla kotonaan kertoi mesessä sille tytölle olleensa minun kans ulkona,tytölle riitti ja poika alkoi maanantaina uudestaan kanssani,vasta maanantaina koska silloin meille olisi tullut 2kk ja niin tulikin,sovimme tuon olleen tauko,joten meidän vuosi päivät on 19.9 ja 19.11 .Omistan jokaisen kuukauden 19. päivän meidän päiväksi.<3 ... elämäni on monimutkaista 8] RAKASTAKAA MINUA.
(minäkin teitä jos olette kauniita)