eli jotkut kestävät,jotkut eivät.

Yskä,kurkussani on limaa.Lima on tullut tupakasta ja tupakkaa en ole saanut kahteen päivään eli en ole polttanut eilen enkä tänään,koska olen isäni luona.Onneksi tulin tänne,vaikka tiesin etten voi tai saa mistään tupakkaa täällä,mutta sain MP4,yay.hmm..Teemulla oli eilen synttärit,15v.nyt se on virallista,hän on kaksi vuotta vanhempi kuin minä.Kyllä.Mutta pian (5.1) minä täytän vuosia ja sitten ero ei enää ole kuin vuosi,pari kuukautta.Mutta oikeasti,tahon vitusti tupakkaa.Tiän,tappaa sisältä hitaasti ja kaikkea muuta paskaa,mutta niin,nikotiini on veressä,valittajat haistakaa paska.
 Onnittelempas tässä itseä,teit viimein itsellesi sen paskan blogin mitä olet kaivannut :) .
 ihanaa.Apulantaa ja naapuri huoneen kitinää.ois niin ihanaa saaha kämppä nyt tyhjäksi,vetää isän askista sätkä,laittaa voluumit kaakkoon,parvekkeelle ja sytkäri taskusta.AH..mutta ei.ei tietenkään.  . argsg-
Tekis mieli kirjoittaa jotain kaunista tai jotain...runoa,muttako ei ole inspiraatiota.pekele.Mistähän nyt keksis syyn angstangst...
  Mulla on ikävä Jonnaa.Vaikka mulla on Teemu,mulla on ikävä Jonnaa,sitä kaunista,niin suloista pirteetä ja omalaatusta Jonnaa jonka takia pilasin elämäni hetkellisesti ja jäi ikuset jäljet.Onneksi,voin aina rakastaa häntä siskona jos ei enempää.Ehkä vanhempana,kun muutamme sinne ouluun porukalla(Susu,Miia,Jonna ja minä ainakin) niin asumme samassa kämpässä,jos silloin meistä tulisi jotain,koska en ole kauko suhde ihmisiä,kaipaaaaan läheisyyttä,vittu. Huoh. huomenna on sunnuntai ja aika jaksaa pukea ja olla ilonen,Teemun kans ulos.Jee..saan ehkä tupakkaa,juu kyllä se on sen arvosta.

p.s.rakastan Teemua,mutta Jonna on mulle se 'number-one-love'

p.s.s.ulkona on kaunista,sinäänsä.Siellä on lunta,ja näkyy pelloilla vähän maata,sinisen pimeää ja katulampuissa himmeät valot.Oispa Jonna täällä.

Slipknot-Vermilion,Pt 2