Torstai.29.11
en mä muista siitä mitään >__>'

Perjantai.30.11
Teemun isän luo neljän aikaa mentiin 8) ja sitten sielä oltiin,ja kuultiin ettei sinne tuu ketään koko vkl.
naitiin.pariin otteeseen.

Lauantai.1.12
Naitiin.pariin otteeseen.Poltettiin myöös,tietty.syötiinki.Teemu soitteli rumpuja jaja jotain.

Sunnuntai.2.12
Naitiin,syötiin,poltettiin,painittiin ja lähettiin takas Tornioon.Menin minnan ja susun kans ulos,kerroin villistä viikonlopusta kuinka 9 kortsua meni.

Maanantai.3.12
puolikuolleena koulussa.ostin tupakkaa kaks askia.eikö olekkin kiintoisaa?

Tiistai. 4.12
en muista.kaipasin seuraa.menin teemun kans ulos,kuulin jonnan tulevan huomenna,teemu oli mustis.ja lumivuoren huipulla on liian ohut happi teemulle.

Keskiviikko 5.12
jonna tuli.raahasin sen kouluun.se lähti heti.oli musiikki ilta päivä,päästiin kahelta vaikka piti päästä yheltä.perse ja jalat puutu.menin miian luo yötä jonnan kans.Jonnalla pn puna mustat hiusset (entinen blondi) mulla mustat,ennen oli kulunut musta.

Torstai. 6.12
aamu oli sitä jotain.
mitä miian luona aina aamut on.väsyväsy
illalla menin teemun luo..

-katsovat dr.philiä-
nainen:''poikani kysyi saako hän mennä tyttöystävänsä luo katsomaan telkkaria,annoin luvan jnejnejn..''
minä:''haahaa!tuo nainen usko sen!ja valittaa vaan ko poika ei tullu kotiin oikeaan aikaan ko se nukahti!''
murusu:''niimpä,kattoon teeeveeetä ja nukahti''
minä:''jos mää saan kakaran ja se sanoo joskus nuin niin mää kyllä repeän että -joo katotte teeeveetä''
murusu:''nii just,-mitähän tätään tulee teeveestä..L-koodi ja kymppikerho''
minä:''-pitää itekki kattooo!!''
-naur.-
murusun puhelin soi pian
murusu:''nii?oon kotona...,katon telkkaria...,enni on täällä....,sieltä tulee dr.phil.''
minä nauran.

Perjantai 7.12
AH.TÄMÄ PÄIVÄ!

...tänään...oli koulua >-_>'
ja...... ... .. ei tapahtunu mitään ihmeellistä.illalla teemun luona kahestaan tapeltiin kunnolla >8DDD PAINIA JA SPÄNKKÄYSTÄ JA PUREMISTA JA KAIKKEA MAUGADgfEFhuaDhfafd
joo..meen nukkuun.yöt.

p.s:tahon kuksia kaikkia

p.s.s:varsinki jotain naista.

p.s.s.s:kaipaan nais seuraa.